Retur och reklamation
Retur
Vid köp av varor på webbplatsen har du som kund en lagstiftad 14 dagars ångerrätt, under vilken du kan ångra ditt köp utan särskilda skäl förutsatt att varan och dess förpackning är i nytt använd stick. Ångerrätten gäller från den dagen du har tagit emot varan.
Om en vara blivit skadad under transporten behöver du som kund kontakta oss genom att skicka ett e-mail till info@veloni.se inom 14 dagar så hjälper vi dig vidare.
Så här returnerar du:
- Informera oss att du vill göra en retur genom att kontakta oss på info@veloni.se
- Inkludera ditt namn och efternamn, adress, ordernummer samt vilka produkter som önskas returnera i ditt mail till oss på info@veloni.se och namnge mailet “Retur”.
- Vi kommer att återkomma till dig snarast möjligt kring hur returen kommer att behandlas och återbetalas.
Mer information hittar du i Användarvillkor
Reklamation
Även om vi besiktigar alla produkter innan dessa skickas till dig, kan det fortfarande hända att varan har en defekt. I detta fall blir ditt ärende kostnadsfritt åtgärdat. Om du upptäcker ett defekt eller en skada ska du omgående kontakta oss på info@veloni.se
Oops! Kom ihåg att alltid kontakta oss innan du skickar tillbaka din vara.
Så här reklamerar du:
- Ta gärna en bild/video där skadan syns
- Skicka ett mail till info@veloni.se där du inkluderar ditt namn och efternamn, adress, ordernummer samt kortfattat beskriver defekten/skadan. Ta gärna bilder eller videor där den defekta varan syns. Namnge mailet “Reklamation”
- Kom ihåg att bifoga bilder i ett JPG eller PNG-format.
- Vi kommer att återkomma till dig snarast möjligt kring hur reklamationen kommer att behandlas och återbetalas.
Mer information hittar du i Användarvillkor
Tveka inte att kontakta oss på info@veloni.se vid frågor eller funderingar!